mandag den 26. marts 2012

Carpe Diem

Hej!
Mit navn er Caroline, og jeg er lige fyldt 16 år. Jeg har længe læst forskellige blogs, og nu synes jeg det var på tide at jeg fik min egen. Grunden til at jeg har valgt at kalde bloggen Carpe Diem er, at jeg nu igennem halvandet år har lidt af en spiseforstyrrelse, nærmere betegnet Bulimi. Jeg har haft en masse problemer de sidste par år, og det kan nogen gange være svært at stå ud af sengen, og komme videre. Derfor lever jeg nu efter mottoet Carpe Diem, som på dansk betyder "Grib dagen". Hver ny dag skal være speciel!


Vi ses, Caroline


Hi! My name is Caroline, and I just turned 16. Lately  i've been reading a lot of blogsand now I thougt it was about time, that I got my own. The reason I've chosen to call the blog Carpe Diem is, that I has been suffering from an eating disorder in the last few years, specifically bulimia nervosa. I've had a lot of problems, and it can sometimes be hard to get out of bed, and move on. Therefore i live by the term "seize the day". Each day should be special! 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar