lørdag den 28. april 2012

ANMELDELSE AF E.L.F



Nu har jeg modtaget de ting jeg bestilte på ELF, og seriøst, kun 2 dages fragt! Meget positivt. Jeg er alt i alt rigtig glad for alle produkterne, selvom neglelakkerne er lidt for tynde i det. De dækker rigtig godt, men det tager en helvedes tid for dem at tørre, og man skal bruge en overlak. Øjenbryns blyanten er også rigtig god, og jeg er rigtig glad for den. Jeg har ikke haft mulighed for at prøve de falske øjenvipper endnu, men i får dem at se når det er :-)


Vi ses, Caroline 


I got the makeup i ordered on Elf a few days back, and there was only like 2 days delivery. Very nice. I am actually very satisfied, even thoug, the nail polishes is a bit too liqued, and it takes sooo long for them to dry. I haven't tried the false lashes yet, but i am going to show them on later. See you guys

Ingen kommentarer:

Send en kommentar