lørdag den 7. april 2012

ANMELDELSE


Undskyld, det er ved at være et stykke tid siden jeg sidst har blogget. Jeg tror bare at jeg har været virkelig træt her i påskeferien, jeg har virkelig kun haft lyst til at sove ;-)
Anyway, her forleden var jeg inde og se The Hunger Games med en veninde. Den var virkelig god! Jeg har læst alle tre bøger, så jeg havde ret høje forventninger, og de blev helt klart indfriet. SÅ GOD. Jeg kan helt klart anbefale at i tager ind og ser den!

En ekstra bonus er at Gale (Liam Hemsworth) er ret så lækker i filmen ;-)


I saw The Hunger Games with a friend the other day, and honestly, it was amazing! I read all three books a couple of months ago, so my expectations where high, but they where definitely fulfilled! 
Another plus is that Gale (Liam Hemsworth) is very hot in this movie ;-) 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar