mandag den 9. april 2012

I AM TRYING MY BEST TO BE HAPPY


Jeg ved ikke hvorfor, men jeg går rundt og er så deprimeret her for tiden. Det er som om ingenting gør mig glad, og det eneste lyspunkt er næste gang jeg skal have noget at spise. Jeg ved ikke hvad jeg skal gøre, føler mig bare fuldstændig kørt fast. Tror jeg når at blive rigtig fed, før jeg kommer ud af den her grå-zone. Jeg er endda kommet af med min spise forstyrrelse (sådan nogenlunde i hver fald), ganske enkelt fordi det er for ubehageligt, og jeg er for doven til at træde ud af min seng. Gud, jeg er deprimerende at høre på! Nå, vil gøre mit bedste for at blive gladere :-)

I don't now why, but i've been very depressed lately. I is like nothing can make me happy, and the only happy thought is the next time i am going to eat something. I don't know what to do, i just feel so stucked. I think i'm gonna get really fat before i get out of this grey-zone. I am so depressing to listen to. Now am i going to do my best to get more happy. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar