lørdag den 28. april 2012

HVIDSTENS GRUPPEN





Her i aften har jeg været i biografen med min far, og se Hvidstens gruppen. Han mente at det ville være meget "sundt" for mig at lære noget om Danmarks historie, hehe. Jeg er rigtig glad for at jeg så den, fordi den var virkelig god. Den var slet ikke spor kedelig eller historisk, den var faktisk meget spændende, og især virkelig rørende. Jeg tror jeg sad og græd hele den sidste halvdel af filmen, fordi det er så hårdt at se dem blive skilt fra hinanden. Jeg kan helt klart anbefale at i tager ind og ser den!

Ps. Den anden grund til at jeg tog med ind at se den er, at Thomas Ernst og Andreas Jessen er også ret søde i den.. Det kunne jeg bare ikke ikke lige sige til min far ;-)

Review on a danish movie called "Hvidstens gruppen" It is about a sabotagegroup under the 2. World War.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar