fredag den 20. april 2012

BORIIIIING

Reminds me of summer..






Inspirerende titel, ja. Men jeg keder mig bare sådan, er blevet brændt af, og jeg er desværre for doven til at finde nogle andre at have det sjovt med. Har haft en dejlig dag :-) Pjækkede fra et keeedeligt foredrag, og tog på McD med en af mine gode veninder. McDonalds har et tilbud for tiden, så man får en gratis sundae med sin menu. Jeg er stadig stopmæt, haha :-)

Yeah, such and inspirering title, i know. But i am soo bored. I got stood up, and i am too lazy, to find some other ones to have some fun with. I had a nice day today. Skipped a lecture, and went to McD with a good friend instead. Nice!

8 kommentarer:

  1. Virkelig fede billeder!

    //behindannaseyes.blogspot.com

    SvarSlet
  2. Hey jeg tænkte på om du ikke ville følge min blog, så følger jeg din tilbage? :)
    Rigtig fin blog!

    http://seizetheday-caroline.blogspot.com/

    SvarSlet
    Svar
    1. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

      Slet
    2. Jo, er blevet fast læser på din blog Just a Del Prado :-)

      Slet
  3. Skal vi følges? Bare smid en kommentar og bliv medlem.
    Kærligst Amalie

    www.amalies-fashion.blogspot.com

    SvarSlet