fredag den 20. april 2012

E.L.F

Haha, nu da jeg skal til at skrive det her indlæg, har jeg selvfølgelig fuldstændig glemt hvad det jeg bestilte. Tjekker lige min mail, for at se om der ikke er en regning et sted. :-) Btw, hold da kæft, deres fragttid er lang, 7-14 dage!






Det var så de ting jeg bestilte. Fra øverst er det Eyebrow lifter and filler i farven Ivory/medium til ca. 30 kr. Neglelak i farverne Fire Coral og Mint Cream til ca. 13 kr. stk. Og til sidst, falske øjenvipper i Naturel black  også til ca. 13 kr. Jeg har altid haft lyst til at prøve falske øjenvipper, og 13 kr. er jo en helt okay pris!

Forresten brugte jeg en kode til gratis fragt, der virker hele weekenden: SGSHIPEU   


I ordered these things on ELF today. I am really looking forward to try on the false lashes and the minty nail polish :-) 






6 kommentarer:

  1. Men det er ventetiden værd fordi det er så billigt :-)
    Meget sød blog! :-)
    Jeg følger den nu!
    Ville blive glad hvis du kiggede forbi min blog! Måske kan vi følges?

    Kærligst Alba
    Unevietresbelle.blogspot.com

    SvarSlet
  2. Jeg glæder mig også til det kommer, og tusind tak! :-) Selvfølgelig, det kan vi godt :-)

    SvarSlet
  3. Fine neglelakker :)

    bytorp.blogspot.com

    SvarSlet
  4. Sejt, elsker alle produkterne fra elf af :)

    SvarSlet