lørdag den 7. april 2012

INNOCENT CHERRY

http://innocentcherry.blogspot.com/p/giveaway.html
Der kører en giveaway på bloggen Innocent Cherry lige i øjeblikket. Det er et par ret fede øreringe, og jeg skal helt klart deltage! Jeg er en lille smule afhængig af at deltage i konkurrecer og giveaways, haha, tror jeg deltager i omkring 5-10 hver uge ;-)

Jeg tænkte på at lave en selv her på bloggen på et tidspunkt, hvad synes i om det?

God påske :-)

I am participating in a giveaway on the blog Innocent Cherry. Thought i might have one myself maybe, what do you think about that? Have a nice Easter! 

2 kommentarer:

  1. Hej! Du har vundet min giveaway, men din email virker desværre ikke.. :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak! Jeg må have skrevet forkert så, min email er carolinekj2@hotmail.com :-)

      Slet