søndag den 22. april 2012

TV-SHOWS










Det her indlæg bliver en gennemgang af mine ynglings tv-shows. Jeg er en totalt tv addict, og jeg dør nærmest hvis jeg ikke når og se mine ugentlige afsnit, haha. Okay, fra toppen:


2 Broke Girls - Jeg har først opdaget den her serie her for nylig, da jeg så det på tv 2. Det er virkelig sjovt, med Caroline, der er virkelig naiv, og Max, der er virkelig kynisk (og en smule pervers). 


Beverly Hills 90210 - Jeg eeelsker Bev 90210, og jeg er igang med at se hele serien igennem på dvd. Der er bare så meget drama, og så er det også sjovt og se hvad de havde på dengang i 90'erne :-) Jeg kan ikke helt beslutte mig om jeg bedst kan lide Dylan, eller Matt? Der er i hvert fald fyldt med ret lækre drenge..


Friends - Min 100 % ynglings serie! Har endda købt hele serien på dvd, fordi det altid kan få mig i godt humør :-)


Glee - Wuhu, enten elsker man de syngende børn, eller også hader man dem. Jeg elsker dem altså, synes det er rart at det handler om de "upopulære". Og jeg elsker når de synger, haha!


Bones - Den eneste krimiserie jeg ser, er Bones. Jeg elsker Bones og Booth, fordi de er så fucking geniale. Og fordi afsnittene er tilpas korte, så jeg bliver ikke skide forvirret, haha :-)


Gossip Girl - JEG ELSKER DET. Det er den ultimative pigeserie, fyldt med drama, lækre drenge, og gooood stil. Seriøst, jeg dør, hvis jeg ikke for mit ugentlige afsnit.


Desperate Housewives - Desperate er en af de mest spændende pigeserier jeg har set. Det er fyldt med drama og mord, og når man først har set et afsnit, er man nødt til at se det næste!


Skriv en kommentar, hvis der er en serie du synes jeg har glemt :-)

2 kommentarer:

  1. hvor tit kommer Gossip kanal - hvor og hvornår? vil enormt gerne prøve at følge med i det :-(

    og forresten, vildt fed blog. har læst et par indlæg nu, og er blevet fast læser. er du ikke sød at tage et kig forbi min blog og blive fast læser hvis det er noget for dig? Kram :-D

    www.Kristindelprado.blogspot.com

    SvarSlet
  2. Tusind tak, jeg kigger helt sikker forbi din blog! :-)

    Gossip girl kommer på kanal 4 hver torsdag kl 22.55, og genudsendes om lørdagen. Ellers ser jeg det på en hjemmeside der hedder Project Free Tv, de har alle sæsonerne :-) Her er linket - http://www.free-tv-video-online.me/internet/gossip_girl/index.html

    SvarSlet